All Posts

Prvi izlet DPŠ Fortica. 14.04.2024.

Prvi izlet, Fortica 14.04.2024. Nakon par godina pauze nastavili smo sa idejom da djecu uvedemo u svijet planinarenja na siguran način.  Dječja planinarska škola omogućava djeci upoznavanje sa osnovama planinarstva, te stjecanje znanja i vještina, potrebnih za siguran i svrsishodan boravak u planini.  20 malih polaznika danas se uputilo u nove avanture.  Nekima je ovo bio prvi susret sa planinom,…

Opširnije

Izlet na Klek povodom 150. obljetnice organiziranog planinarstva u Hrvatskoj u organizaciji HPS-a

KLEK I BIJELE STIJENE   U ovogodišnji plan izleta društva uvrstili smo izlet na Klek u organizaciji HPS-a, povodom 150. obljetnice organiziranog planinarstva. Polazak je u subotu u 5:30 h ispred prostorija društva. Voziti će se do sela Bjelskog kod Ogulina, od kuda kreće organizirani pohod. Nakon zajedničkog ručka posjetiti će se Alpinistička zbirka Zavičajnog muzeja u Ogulinu. Iz Ogulina se…

601 – Omiš (Planovo) – Fortica – Omiš (luka)

Planinarska staza od Omiš (Planovo) – Fortica – Omiš (luka) Duljine 2,13 km Vrijeme hoda 02:45 h Oznaka staze 601 Srednje zahtjevna staza Početak staze je iz Omiša (Planovo), iza prvog tunela desno (putokaz na zgradi). Prateći markacije u smjeru istoka, kroz borovu šumu, staza vodi uzbrdo do utvrde Fortica (303mnv).  Staza se nastavlja od Fortice u smjeru istoka te…

602 – Omiš (luka)- planinarska kuća Luda kuća – vrh Kula

Planinarska staza Omiš (luka)  – “Luda kuća” – vrh Kula Duljina 4,3 km Vrijeme hoda oko 3h.   Oznaka staze 602 Umjereno teška staza Početak staze je u gradskoj luci, kod vatrogasnog doma (putokaz na zgradi). Prateći planinarske smjerokaze i markacije staza uzbrdo prolazi kroz zaseok Baučići i vodi dalje uzbrdo prema utvrdi Fortica. Nakon 30 minuta uspona dolazi se…

603 – Lokva Rogoznica – Gorica – Sv. Vid – Svinišće

Planinarska staza Lokva Rogoznica – Gorica – Sv. Vid – Svinišće Duljina 4.6 km Vrijeme hoda 3 h.       Oznaka staze 603  Umjereno lagana staza Pocetna točka staze nalazi se u starom selu Lokva Rogoznica ispred crkve Uznesenja BDM. Prateći planinarske smjerokaze i markacije staza, u smjeru sjevera uzbrdo, prolazi kroz staro selo od čega se dijelom koristi asfaltna…

Crnopac 7. IV 2024. god.

Dana 07. travnja 2024. godine (nedjelja) PD Imber Omiš organizira izlet na vrh Veliki Crnopac. Crnopac je najjužniji izdanak Velebita, visok je 1402 m i proteže se u smjeru jugoistok- sjeverozapad. Odlikuje se izrazitom biološkom raznolikosti, te je stanište nekim od endemskih biljnih vrsta. Speleolozi su posebno fascinirani ovim djelom Velebita zahvaljujući jamskom sustavu koji je dug (zasada) čak 52…

604 – Mimice – Kapelica Gospe – Svinišće (Donje Tafre)

Planinarska staza Mimice – Kapelica Gospe – Svinišće (Donje Tafre), Duljina 3,6 km Vrijeme hoda 2.5 h.  Oznaka staze 604. Umjereno lagana staza  Početak staze je u Mimicama, kod trafostanice gdje se nalazi prva markacija u smjeru sjevera. Prateći planinarske smjerokaze i markacije staza se nastavlja uzbrdo, u smjeru sjevera, prolazi kroz stara polja i najvećim dijelom starim podzidanim putem.…

605 – Put života

Planinarska staza “Put života” Duljina 6,67 km Vrijeme hoda oko 3:00 h Oznaka staze 605 Umjereno zahtjevna staza  Početak staze je u Pisku, kod autobusne stanica u smjeru Makarske (putokaz je sa suprotne strane ceste). Prateći planinarske putokaze i markacije, u smjeru sjevera, staza se nastavlja kroz gornje Fistoniće, te vodi do raskrižja  Pas (535 mnv), (x) sa stazom 608.…

606 – Kuzmanići – Stella Maris – Dubci

Planinarska staza od Kuzmanići – Stella Maris – Dubci Duljine 1,6 km Vrijeme hoda 00:40 h Oznaka staze 606 Umjereno zahtjevna staza Početak staze je iz Piska, predio Kuzmanići, poviše zdanjih kuća. Prateći markacije u smjeru istoka staza vodi preko strmog sipara (potreban oprez !) do vidikovca Stella Maris. Staza se nastavlja u smjeru istoka do odmorišta Dubci, na Jadranskoj…

Dječja planinarska škola PD Imbera 2024

Drage planinarke i planinari, nakon nekoliko godina pauze, zbog vaših brojnih upita i iskazanog interesa te jako lijepih iskustava, odlučeno je da u 2024. godini ponovno organiziramo Dječju planinarsku školu, potpuno sukladnoj sa Pravilnikom o Maloj planinarskoj školi u Hrvatskom planinarskom savezu. Dječja planinarska škola  se organizira za uzrast djece od 7 – 11 godina, u periodu od 14.04. – 02.06.2024. Želja nam je kroz…